Normalde 38+1 ama bugün 38+5 çıktı bende sizi yakalamak üzereyim neredeyse. İlk girdiğim nstde hiç sancı yoktu sancı grafiği dümdüzdü resmen bebeğin kalp atışı yüksek diye 2inci nstyi istedi doktor 15 dakikada 2 tane 40lik sancı çıktı inşallah dogururum 🤣🤲