Leylalyla evet yüksek seviyede ise suyu azalmaya başlayacak alıyorlar öyle. Bende 2 kez tansiyon yapmamasına rağmen gebelik zehirlenmesi ile erken doğum yaptım . Gelişimleri durmuştu zehirlenmeye çevirdi, protein kaçağı yüksek çıktığı hafta suyum Bi anda seviyenin altına indi doğum yaptım. Allah yardımcısı olsun, üzülmesin , erken gelse de haftası iyi prematüre haftasına göre .