Anonimi1 ben iki defa yaptırdım ilk 2 sonra 2 embriyo yolladım yumurta toplamadan sonra 5. Güne geldiğinde dondurmadan önce tüm embriyolardan biyopsi alındı ilk transferim de iki tane yolladık embriyo başı 300 Euro biri sağlıklı geldi biri imha edildi maalesef tutmadı 2. Transferim de 2 tane yolladık yine biri sağlıklı biri imha edildi sağlıklı transfer edildi bugün 3. Günüm inşallah bu defa tutunacak ayrıca şunu belirtmek istiyorum genetiğe yollana embriyolar hep 5AA kalite olmasına rağmen genetik den sağlıksız geldi doktorum biz gün olarak gelişimi görürüz ama içini bilemeyiz demişti ki dediği gibi de oldu