kh3867
Canım gidip kontrol olmaman kötü bişey değil ama kan değerlerine bakıyorlar folik asit filan yazıyor hormonlarına bakıyor eksik vitamin varsa ilaç yazıyor müsait bir vaktinde git istersen bende hamile kalmadan önce gitmedim ama hamile kaldıktan sonra troitlerimin yavaş çalıştığını öğrendim ve bu düşüğe sebep olabiliyormuş şükür bi sorun olmadı erkenden ilaca başladım ama bi git yinede istersen 😊