Zzeeyynepp 34+3 haftalık hamileyim bugün 3 gibi birden bire az bir şey su gibi bir şey geldi ama daha sonra sancı fln gelmedi bekledim doktora gitmek için ama sancı gelmeyince önemsemedim suyum gelmiş olabilir mi ?
Aysebeyza55 Zzeeyynepp bende oluyo 38.4 haftalığım bende oldu doktor sordum olur dedi ama doktor sor tabi ama bende çok oldu yAni öyle korkuyordum gerçek su gelirse devam gelirmiş arada gelmezmiş bu büyüklerimiz lafları ama doktor lafı değil😁
Nur_budak Zzeeyynepp 36+5 de benim bir anda boşaldı suyum yatış verdiler hemen 24 saat sancım gelmedi yani benim gibi sancısı gelmeyenlerde olabiliyor o yüzden muayene olsanız iyi olur
Zzeeyynepp Nur_budak benim ağrı eşim çok düşük normalden fazla hissediyorum ağrıları sancısız olmaz diye düşüyorum ne kadar doğru bilmiyorum ama 😅
Zzeeyynepp Nur_budak şükür sancı fln çıkmadı bende her şey normalmiş 😅 sancı olmayınca suni sancı mı veriyorlar doğum için
ebrarmom08 Zzeeyynepp dün bende de oldu akıntıymış dediğin gbı şu gbı pantalonum felan ıslandı doktor fitil verdi 😌
Zzeeyynepp ebrarmom08 bana da test yaptılar su mu değil mi diye su değilmiş bebeği kontrol edip yolladılar ☺️
Zzeeyynepp ebrarmom08 hemen hastaneye gidip baktırsaydınız ben bir gün bekledim öyle gittim ama stres yaptık baya hastaneye gidince içimiz rahat bir şekilde eve geldik 😅