Deletedmom_98 Kızlar canım cekti salam sosisli ayvalık tostu yedim ama içindeki malzemeler pişmişti piştiği halde bunlardan toksoplazma gecermi
cLearQueen Deletedmom_98 iyi pismisse bisey olmaz ama yeme bence bir daha cunku cok zararli sad3ce hamilelikte deil normal hayatta da yeme yani
busradmrtas Deletedmom_98 bosver takılma bazılarına sorular batıyor üşenmiyorlar cevap yazıyorlar bende gebeliğin başında kremayı sorduğum da linç yemiştim maalesef var böyle arkadaşlar sen yeme canım daha doktorlar da önermiyor biraz uzak dur salam sosis sucuktan bende pizza istiyorum ama durduruyorum kendimi🥲
Deletedmom_98 ygmrerdm o zaman görmemezlikte gelebilrisin sormadan önce bir cok kaynak okudum ama hep salam sosis ciğ et diyor pişmiş ibaresini görsem yazmam zaten değilmi
Deletedmom_98 cLearQueen normal zaman ile ilgilenmyiorum suan canım :) yoksa zararlı oldugunu tabi ki biliyoruz sigara gibi alkol gibi vb gibi … hamilelikte pişmişte olsa toksplazma gecermi onu merak ettim
cLearQueen Deletedmom_98 yok gecmez merak etme icini ferah tut. Eger cok kafana takiyosan yarın git kan ver zor bisey deil.
MorKelebek54 Deletedmom_98 cok oluduysan pismis olandan neden korkuyosun? Cok arastirdim oludum diyosun ama bu virusun cig et urunlerinden bulastigini bilmen de gerekir☺️ ki yencekse de pişirip yenmesi onerilir
ygmrerdm Deletedmom_98 yukarida sorunda pismisti ama diyosun pisen şeyden sana ne gibi bişey gecebilir o kadar supheye dusuyosan bidaha yemezsin olur biter bu kadar kendinizi simartmayin
Deletedmom_98 busradmrtas valla pizzada yedim ben kendim yaptım yaptım yedim 30 haftalık olduk pişmiş etten gecse o zaman herkes toksoplazma pozitif olurdu snaırım😂
ygmrerdm busradmrtas pardonda bana ne baticak??? canınız amma kıymetli yok şunu mu yiyim şunu mu yapiyim istiyorsunuz herkes sizi pışpışlasın elinizde telefon var cok merakliysaniz arastirin sirf soru sormak icin sormayin
Deletedmom_98 MorKelebek54 canım benim yukarıda yazdım zaten çiğ et yazıyor pişmiş et ile ilgili bişe bulamadım diye (salam sucuk sosis) tam okumadın sanırım
MorKelebek54 Deletedmom_98 sende cok gerginsin sanirim. Ebet okudum ama bunu bilmen gerekir okudugun sayfa da bu yazmiyosa da yanlis ueri okuyosun demektir. Bu virüsün sadece cig etten bulastigini okuman gerekin. Pismis olandan bahsetmez zaten cunku cig etten bulasir sadece okurken daha anlayarak okumani tavsiye ederim birde daha az gergin olmani. Teşekkürler ☺️☺️
Deletedmom_98 MorKelebek54 mesajlarda mimik bile yok gergin oldugumu nerden cıkardın ya da mesajlar ile anlasılabilen bir şey mi ki gerginlik tavsiyen için tesekkur ederım ama yerinde bir tavsiye olmadı
MorKelebek54 Deletedmom_98 yorumunda mimik olmasigi icin zaten gerginsin dedim ilk yorumlarini okuyarak bunu dedim yani ☺️ tavsiye degil bu arada bildigim seyi soyledim. Bilgi verdim yani ☺️ ayrica sana gore yerinde olmayabilir ama dogrusu bu. Doktoruna da sorarsin istersen pisirilip yenmesinde bi sakinca olur mu diye o da sana o virüs cig etten bulasir oismis etten degil der ☺️☺️
Ipekulas Ne boş yapmışsınız ya işlenmiş gıda da yasak ve onu pişmiş yersem sorun olur mu diyor biliyorsanız yazın bilmiyorsanız yazmayın bende merak ettim cevabını bilen yazarsa bizde bilgileniriz
BADE38 Deletedmom_98 Bu ne ajjsjsjsjsjsjsjjs soruyu saçma bulanlar saçma bulduğu soruya hem cevap verip hemde öneri vermiş 😂😂😂 ben doktoruma sormuştum çok canın çekerse nadiren ye süreklilik olmadığı sürece sorun yok güzel pişmişse demişti afiyet olsunnnnn bu aradaaaa 🌸
Deletedmom_98 BADE38 tesekkur ederım canım 😂 30 haftada bir kere yedim o da bilindik bir yer kafama takıldı sorayım dedim hepsi prof. Kesildi basıma