OguzMoms yediklerinize dikkat edin birde çok fazla yemeyin yada çok uzun süre aç kalmayın bende çok kötü idim ilk 21 hafta (şuan 26 haftalığım ) ne zaman uzun süre aç kalsam yada çok yesem. Kusmam gelir kusa kusa ölürüm demem o ki daha dikkatli protein ağırlıklı ve yeşillik ağırlıklı beslenin çok daha iyi olacaksınız. Birde soba dumanı ve sigara beni çok rahatsız ediyor Hala maalesef benim kızım olacak. 1,sene 4 ay önce 2,5 yaşındaki oğlumu kaybettim onun acısı sıkıntısı Çok tetikledi ne zaman daha çok ağlasam yada üzüntü mü tetikleyen bir şey olsa şekerim bile. Tavan yapıyor üzüntü stres te çok etkiliyor bulantıyı