Mehtap18 canım benim 2. Gebeliğim ilkinde bebeğim önde sürekli şeker yap yok idrara bak açlık şekeri yok tansiyon yok sen çok ödemlisin diye diye beni yordular korkma bazen yapısal bir durum bak şimdide 2 hafta öndeyim dedim şeker yapmayın ilkinde böyledi zorla 30. Haftada illa yaptılar normal çıktı . Şimdide diyorlar ilkide böyleymiş onun için normal bizim içün önemli olan değerleri 😀