Bugun kontrolüm vardı nst düzensiz sanci çıktı 2 cm aciklik var ama sanci filan hiç bisey hissetmiyorum. Çarşamba 40+0 oluyorum perşembe günü kontrole çağırdı doktorum o zamana doğmazsa. Ama bisey demedi yani suni ile deneriz vs gibi bebekte 3700 olmuş 4 olursa sezaryen derse diye de korkuyorum bilemedim ya napcagimi korkuyorum