Tutkukeless Kızlar 37 haftaligim ve karnım genel olarak sık sık sertlesmeye başladı yani İnternet’e baktığımda normal yazıyor ama sanki bebek içeride taş gibi duruyor da nefesim daralıyor yaşayan var mi