Adensmom8 Yüzük falı, çin takvimi ve akla gelmeyen bir kaç örnek hepsi tuttu kızlar 🥰 iki numaram minik oğluşum geliyor inşallah 🎉🎊 Farklı ve anlamlı isim önerilerinize açığım 🤍
Nurgul-06 Adensmom8 Hayırlı olsun 😍ultrason resmin var mı acaba ve belirtilerin nedir? Bende 13+6 dayım öğrenemedim
Deletedmom_110 Adensmom8 ay benimde hepsi erkek çıktı buradaki yaptırdığım tahminlerde erkek🩵benimde oğluşum olur inşallah 🙏 Sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah 🩵
Adensmom8 Nurgul-06 yani kızımda ki hamileliğimde bunun arasında aşırı fark vardı zaten bu gebelikte iştahım tamamen kesildi 5-6 hafta boyunca aşırı ekşi ve şalgam falan canım istedi bir de bebeği solumda hissettim kızımda da bu saydıklarımın tam tersini yaşamıştım 🥰
Nurgul-06 Adensmom8 Anladım canım sağlıklı olsunlar önemli olan bu 13 haftada hiç tahmin de bulundu mu 😂bana bir kız bir erkek diyorlar net diyen yok
Gulcinayazmert Adensmom8 hayırlı olsun🥰ikili test yaptırdınızmı? Genelde orda söylüyorlar ya o yüzden sordum
Adensmom8 Gulcinayazmert hayır ben yaptırmadım sadece ense kalınlığı ölçümü yaptırdım o benim için yeterli sonuç kanlarda yanlış çıkma ihtimali çok yüksek maalesef
Hamileanne Deletedmom_110 Allah herkesin gönlüne göre versin inşallah bu ramazan ayında rabbim dualarımızı kabul etsin 🤲🏻🌸