Zuleyxaa Merhaba kizlar bugun doktor kotrolumuz vardi 11+5 gunluk. Cinsiyyeti sordum daha cok erken oldugunu soyledi kiza benziyor iste bacak arasi bos dedi ama kesin soylemem. Bu haftalarda cinsiyyet oyrenen oldumu? Yada kiz diyip erkek cikan oldumu?