Yagizinannesi_ Acemiannedenterfi ben boyadım 37 haftada doktorum tek renk boya maske tak yaprken demişti
Hazal966 Acemiannedenterfi organik boya ile boyattım 3 kere, doğuma yakın 1 kere daha boyatacağım🙃 doktorum 3. Aydan sonra boyatabilirsin demişti bende 4. Ayda boyattım
papatyaaa83842 Ben diplerine çok sürmedim evde kendim üç defa kızıla boyamıştım aktığı için hamileyken bi sıkıntı olmadı boyarken falan açık alanda hava giren yerde bulundum.
M-Urass_Mom Boyatabilirsiniz. Doktoruma sormuştum. Sakınca olmadığını söylemişti. Hava alan bir yerde olmaya dikkat edin
Aysenurayse İlk 3 ay organları geliştiği i için önermiyorlar . Bende 20 gün sonra doğuma gireceğim boyasam mı diye iki arada kaldım ya . Doktora sormayı unuttum