Tontisannecik Ben 26+5 günlük hamileyim. Özelde muayene oluyorum. Ama bu hafta şeker yüklemesi için devlete gideceğim. Kadın Doğuma randevu aldım. Gidince hemen yaparlar mı yoksa dahiliyeye felan mı sevk ediyorlar nasıl oluyor yardımcı olur musunuz lütfen 🙏
KlncA Tontisannecik kadın doğum polikinliği muayeneden sonra laboratuvara yönlendiriyor. Aç gitmen gerekiyor önce açlık şekerine bakıyor çünkü sonra şekerli solüsyon içiyorsun. Yani benim bu şekilde olmuştu ☺️☺️
cinderella Tontisannecik hemen yaptılar hiç beklemedim bile hatta şeker yüklemesi yapılcak diye ilk beni aldılar
Tontisannecik KlncA teşekkür ediyorum. Kaç saat hastanede duracağım acaba çalışıyorum da o yüzden sordum
deryayillmaz Tontisannecik 2 saat bekledim ben çünkü 1 saat arayla kan alınıyor toplamda 3 kere kan verdim 1.si şekerli suyu içmeden önce diğerleri de 1 saat arayla bütün hastanelerde böyle 😊
Tontisannecik Turgutbebek teşekkür ederim randevumu aldım. Kadın Doğuma gideyim de bebeği de göreyim. 😊 Özledim
Enesim Yapıyorlar hemen ama muayene olma bekleme 1 saatte içtikten sonra bekliyorsunuz ben 8 de gidip 10 buçukta çıkmıştım