Semoski 38+2 ye doktorum gün verdi bayramla çakıştığı için sezaryen olacağım bebeğin gelişimi 2 hafta ileride kilosu boyu hep 38 ile uyumlu ben 36 haftalığım acaba erken mi alıyor çok :/
Semoski Rabia_dgn zorunlu değil ama iri bebek ve sancı da çıktı dün o bizim verdiğimiz tarihi bile beklemeyebilir dedi.