nilguneker Kızlar yarın doğuma gidiyorum sezeryan olacak dualarınıza talibim, benim gibi doğuma girecek olan arkadaşlar Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi🥹🫶🏻
Merysu Benim de çarşamba günü olacak. İnşallah su gibi akıp geçer sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi ❤️
nilguneker BetuLAdem Çok şükür ki herşey yolunda, bebekte iyi hiç korkucak stres yapıcak bişey yokmuş maşallah su gibi aktı gitti iyileştik bile🧚🏻♀️