Bende 15. Haftamda ağır bi grip atlattım burnum komple tıkalıydı nefesi bile zor alıyordum doktorum burun spreyi kullanabilirsin ağızdan alınan bir ilaç değil zararı yok ama 3 gün kullan sadece dedi ballı süt ıhlamur bol C vitamini ve istirahat önerdi cok şükür çabuk atlattım ben sizde inşallah en kısa sürede iyileşirsiniz