svncgldgn Sunshine__ rica ederim ama imkan varsa bi doktora da gösterin sonra daha çok sorun oluyor sizi endişelendirmek istemem ama geç ortaya çıkarıldı benim bu durumum şimdi 6 ayda 1 sene de 1 gidip endoskopi yaptırıyorum ki mide yapısında çıkan asit kynaklı bir bozulma var mı diye bence ertelemeyin bi doktora başvurun bebeklerde reflü çok sık oluyor ve kesinlikle reflü bir öksürük sebebi çünkü o asit boğaza vurunca balgam ve öksürük yapıyor yatağın baş kısmındaki ayakalarını yükseltin fayda göreceğinizi düşünüyorum
Suey Oda ısınız çok mu yüksek belkide nemlendiri falan kullanıp kaloriferi uyuduğu odada kapatıp gözlemleyebilirsiniz alerjik bir durumda olabilir çünkü benim oğlumda genelde gece başlardı öksürüğü alerjik astım çıktı sıcak , toz hepsi etkiliyor
Suey Sunshine__ hayır siz neyden supheleniyorsaniz onları söyleyip yaptırabilirsiniz bir anda herşeyin bakılması zor genel olarak 3 5 şeye bakiyorlar zaten
svncgldgn Sunshine__ eğer sabah mide koruyucu almadıysam öksürük ve boğazda gıcıklanma oluyor bir de bazen ilaç alsam da fayda etmeyebiliyor onda da yüksek yatmak baya kurtarıyor beni
mineoksuz11 Sunshine__ kızım doğdu öyle öksürüyordu ki 1 haftada 3-4 doktora götürdüm özel devlet hepsi ilaç veremeyiz küçük bişeyi yok dediler en son bir gece kötüleşti götürdüğüm doktor yoğun bakımda yatmalı dedi neyse yatış yaptık 2 hafta kaldı ama öksürüğü de geçmedi. İnternet’e baktım reflü olabilir yazıyordu çok söyledim ama hiç biri umursamadı en son bi doktora götürdüm anlattım süreci Allah razı olsun ondan bi reflü ilacını deneyelim dedi kusması vs de yoktu hiç 2 günde kesildi öksürüğü boşa yattı çocuğum. Bence bi doktora götürüp bunu danışın
Sunshine__ mineoksuz11 Yarın sabaha randevu aldım canım ben de reflü olabileceğini düşünüyorum yani çünkü gün içerisinde pek öksürmüyor yatırdığımda yada emzirdikten sonra öksürüyor çocuk