Mehtap18 Kızlar iki haftadır aşırı terliyordum ben hamilelikten oluyor diye düşündüm ama doktorum tsh değeri yüksek diye dahiliyeye gönderdi oda ilaç verdi düşmesi için 34 haftalığım, aynı durumda olanlar var mı acaba? Yazarsanız sevinirim
umrumdadegil Mehtap18 benim ilk haftalardan beri yüksekti canım hap kullandım şimdi doğum yaptım bıraktım hapı
zeynonunannesiiii Mehtap18 hamielelikte hormonlardan olurmuş benim doğumdan sonra yüksek çıktı az bir zaman ilaç kullandım şimdi ikinci hamileliğimdede çıktı haftaya doktora gidicem ilaç vericek büyük ihtimalle
Mehtap18 @Cennettunc vallahi bebekle alakalı bir şey söylemediler devlet hastanesinde fark edildi inşallah olmuyordur benimde aklıma gelmedi o an, dahiliye doktorum da bir şey demedi 10 gün sonra tekrar gideceğim
Gulcin-2001 Gebelikte 2:30’un altında olması gerekiyor Tsh genelde daha önceden yükseklik var mıydı bu yoksa bu kadar çok geç mi fark edildi başından beri kullanıyorum ben ilk öğrendiğimde altıydı 25 miligramla başladık şu an 25 50 karışık kullanıyorum bir ay sonra kontrole gideceğim dahiliyeye Bebek’te gerilik filan yapabiliyor muş o yüzden hamilelikte önemli dedi doktorum normal hayatında ilaç kullanmayabilirsin demişti
Mehtap18 @umrumdadegil bebeğe her hangi bir etkisi oluyor mu acaba? Sizin değeriniz kaçlardaydı birde terleme vs yaşıyormuydunuz? Ben terlemekten uyuyamıyorum son 2 haftadır çok zorluyor beni artık
umrumdadegil Mehtap18 bi ara 5e çıkmıştı doz yükseltti doktorum sonra düşmeye başladı. Şöyleki bebeğe etkisi önlem almazsan Allah korusun zeka geriliği falan yapıyormuş ama korkma zaten ilaç verir doktorun. Benim ilaçla düştü aksatmadan kullanman gerekiyor . Terleme yoktu çünkü dediğim gibi başından beri hep ilaç kullandım ve düştü o şekilde aynı seviyede tuttuk
Mehtap18 @Gulcin-2001 yok hayır gebeliğin başlarında yoktu en son ki tahlillerimde de yüksek değil şimdi yükselmiş bebekte gerilik vs yok çok şükür
Yusufyagizinannesi Mehtap18 Canım bende aynıydım 7 8 haftalıkken doktorum farketmişti 31 Di degerim düşün yani o kadar yüksek terliyorsun yorgun hissediyorsun sacım cok dökülüyordu hepsi tsh yüksekliğindenmiş. Önce 50lik levotronla 19 a daha sonra 100lükle 14 dahada sonra 150 likle 8 e düştü oda yetersiz geldi çünkü 20 haftalara falan gelmiştim. 200lükle 6 ya kadar düşürdüm şuan 200 lük devam ediyorum her sabah ac karnına 37 haftalık oldum ve 1.29 tsh çok şükür
Mehtap18 @Yusufyagizinannesi ay maşallah düşürmüşsünüz geçmiş olsun sizin değeriniz çok yüksekmiş rabbim sağlıkla doğum yapmayı nasip etsin inşallah hepimize 🤲
Zynp12 Mehtap18 benim gebelik öncesinden beri var ilaç kullanıyorum levotiron hafta içi 75 hafta sonu 50 mg kullanıyorum. Dikkatli kullanımda etkisini görürsün kullanmazsan eğer sıkıntı olur. Benim 8.5 den 2.3 e düştü