Bettulakkus Merhaba kızlar 10+4 haftadayız 2. Gebeliğim ama bu gebeliğim de ağrım çok belimin ağrısı kalçama ve bacaklarıma vuruyor ayakta kalınca hemen ağrıyor sol omuzumda var ağrı başına gelen var mı neler yaptınız ?
Sevcan62 Bettulakkus bende 19 haftadayım bende ne yatabiliyorum belim sırtım cok ağrıyor sağ omza vuruyo doktor normal dedi
Serendipity16 Bettulakkus daha öncede bel ağrınız var mıydı ? Benim 8. Haftada başladı hiç geçmeden devam etti bir gün ağrımasa şükrettim ama bende fıtık var maalesef hafta ilerledikçe sırt ağrısı da ekleniyor buna doktorunuzdan magnezyum isteyebilirsiniz
saudade_ Bettulakkus doktorunla konuşup magnezyum desteğine başlayabilirsin çok faydası oluyor ağrılara
Bettulakkus Sevcan62 bende ayın 8 de kontrol var bakalım ne dicek gerçekten baya kötü bir de küçük bebeğim de var hiç bir şey yapmamıyorum 🤦🏻♀️
Ozgednc Bettulakkus Rabiaozcnn -Nazli7- kizlarrr bende geçen gunlerde aşırı bel ve yanlarimin agrimasiyla öldüm dirildim resmen gece doktorumu aradım sıcak uygulama yap beline dedi duşa girince de rahatliyodum ama korktumda rahmi açar vs diye. Ertesi günde kontrole gittim çok şükür birşey yokmuş. Doktor olur bu haftalardan sonra rahim büyüyor bele baskı olur dedi. Ama gene de doktor kontrolü şart çünkü bundan önceki hamileliğimde bel agrisiyla gittiğimde 2 cm acilmam vardı erken doğum oldu.
Sevcan62 Bettulakkus sizinki daha zormuş ya bebiş var mecbur ilgileneceksiniz Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Bettulakkus Serendipity16 vardı ama böyle hiç olmuyordu sadece çok çok yorulduğum zaman normal di yani
Serendipity16 Bettulakkus dediğim gibi doktorunuzdan magnezyum isteyebilirsiniz rahatlatıyor bir nebze de olsa
Zehraargan Bettulakkus Dogurana kadar çektim bu ağrıyı. Eşimden masaj yapmasını istiyordum o iyi geliyordu
Bettulakkus Ozgednc şuan dinlendikçe geçen günlere göre düzeldi bende sıcak su torbası yaptım belime gerçekten beni ikinci hamileliğim daha çok yoruyor ayın 8 de kontrol ün var inşallah her şey yolunda dır
Ozgednc Bettulakkus çok sıcak olmasın su bide devamlı koyma ara ara koy. İnşallah herşey gonlumuzce olur