buseyusuf27 Havva2626 bnde depent almıstm doğumumda smdide onu alcm snrm canped de ındrme gıryo arada aklım kaymıyo degıl ama kullndıgmı almak dha ıyı memnundm hem
Pnr53 Havva2626 ilk doğumda 40 gün kanamam hasta bezi ile dolaşacak kadar çoktu depend sanırım yazılışı yanlışım varsa affola en güzeli bu marka pahalı diğer markalara göre ama olsun ne koku ne sızdırma en güzeli canped falan getir götürünü yapar ancak okadar diyim
Kaderalya iremsevinc sezeryan da doktor kullanmayın diyormuş bazısına doğru mu dikişleri terletme durumu var diye peki öyle olursa kenarlarını yırtıp sadece ortasını kullanabilirmiyim doğuma daha var ben hiç kullanmadım bu şeyi
iremsevinc Havva2626 hayır denemedim ama depentten çok memnunundm gene onu alıcam sanki hiç yok gibiydi öle rahattı bide yazın sıcağında
SSenaaa iremsevinc ne kadar süre kullandınız acaba ben 1 paket aldimda çok diyenler var boşuna almışsin falan dediler ?
iremsevinc Kaderalya hiç böle bişeyle karşılaşmadm dikiş üstünü yapıştırıcı bant vardı doktorum öle yapmıştı etki etmemişti
Freaseamom SSenaaa birde eğer sezeryan sa ped değişimi zor oluyor kanamada depenti yandan yırt at ilk zaman kanama yoğun oluyor ben iki paket aldım tepkimin en yoğun gününde gece yatarken yatağa gelmemesi için bile kullanıyorum
iremsevinc SSenaaa 3 gün rahat kullandm 1 pakette kaç adet var şu an 3 sene geçti üstünden ama 2 paket almıştım ben
Freaseamom Ben ikisinin de kullandım canpedin ortası sanki doluymuş gibi toplanıp seni rahatsız ediyor ama depend dolsa bile yokmuşcasına rahat ayrıca hiç terletmiyor kilod giymenize gerek yok üstüne
Aysenurayse Depent bir pakette 7 tane vardı doktorum eşime tane ile al 3 tane yeter ilk kanamalar için demişti sonra diğerlerine geçtik
Naressmom1644 Havva2626 canım ben doğum öncesinde deepend almıştım bı paket. Hastane de hepsini kullandım yetmedi ikinci paket gerekti. Deepend bulamadılar o anda canpedin kini aldılar. O da iyiydi ama deepend kadar rahat değildi. Deependi alma şansın varsa onu al.
BabyAta Bu depenti beden olarak nasıl seçmeliyiz ya benn32. Haftadayım henüz 64.5 kiloyum öyle fazla kilo almadım göbeğim var sadece bunu kaç benden almalıyım bilemedim