hanDan2323 benimde öyle oldu dusuk yaptım zaten beklenen biseydi doktor tarafından korkmami ertesi gün gelmemiş söylemişti gittiğimde parça kaldığı için kürtaj da oldum bu benim aslında 4. Kurtajim ilk defa adetim bu kadar gecikti beta da baktırdım gebelikte yok anlamadım