Tevhide37 23+3 haftalığız yüzümde kuruluk soyulma,çenemde önce kuruluk soyulma oldu ağda yaptıktan sonra kızardı ve kurudu öylece iz kaldı fito krem kullanıyorum aynı şeyleri yaşayanlar var mı ?
Tevhide37 Sevcan62 normalde de kullanıyorum yaz kış ama neden oldu anlamadım inşallah doğumdan sonra geçer,çoğunda hamilelikten lekeler olabiliyormuş doğumdan sonra geçiyormuş.
Sevcan62 Tevhide37 annemde kaldı ama bizimki umarım geçer bir hurafeye göre doğumda saçlarımızı yüzümüze sürersek lekelerin geçeceğini söylüyorlar 😂