Betren benim çok şiddetli sancılarım vardı canım 26.haftam da başladı beni de korkuttular bazı ebe doktor doğum da öyle başlıyor dediler ama hamd olsun ultrason iyiydi benim bekarlıktan kalma ağrılarım vardı onlar gebelikte ağırlık merkezi göbek olunca daha da arttı sinir sıkışması siyatik kas sıkışması vs. olabilir ama yine de doktoruna söyle takviye verebilir bununla ilgili