Kahvemsi-05 1-2 Bardak Su İçtikten 10 Dakika Sonra Lavaboya Gitme İhtiyacı Normalmi ? Ben Suyu Çok İçen Birisiyim. 1 Bardak İçtikten Sonra 2. Yi bazen 3. Yüde içiyorum normalmidir lavaboya erken çıkma ihtiyacı??? 🤔
Zumrut___ Kahvemsi-05 bende su içmeyi severim ce sık idrara çıkıyorum. Bazen 10 dakikaya bir bile gidiyorum:) yalnız değilsiniz yani
Tatlianne38 Kahvemsi-05 çok normal canım..ben de şu bagimlisiyim….bir günde 5 litreden fazla su içtiğim oluyor….ben çok seviyorum su içmeyi…hem de çok faydasını gördüm yani
biranne__ Kahvemsi-05 normal normal ben gece çok kalkıyorum iki dakika kalkmim sıkışmış hissediyorum resmen ağrı vuruyor
Zumrut___ Kahvemsi-05 normaldir bence çünkü bebekde baskı yapıyor zaten o yüzden içtiğimiz su geri gidiyor :)
Kahvemsi-05 Tatlianne38 biran tedirgin olmuştum birde çevremdeki hamilelerin yaşadığı olayları küçük sağlık sorunlarını kendime takıntı yapıyorum sürekli tedirgin halindeydim bilgi için teşekkür ederim❤️
Tatlianne38 Normalde de ben çok sık tuvalete giderdim..şimdi hamilelikten iki kat daha fazla lavabo ihtiyacı oluyor maalesef
gocebeanne Kahvemsi-05 bende çok tuvalete gidiyorum 14+5 daha. Gece 3 kere tuvalete kalkıyorum tuvaletim gelince ağrım oluyor 🥲