Sevgili hanımlar herkese iyi akşamlar posttanda anlaşılmıştır muhakkak kızım 4,5 aylık bugün öğrendim ki sağ kalçasında gelişim geriliği varmış bir alet verdi doktor 3 ay kullanacaksınız dedi her ay kontrole gidilecek röntgen çekilecek dedi bu durumda olmuş arkadaşlar varsa neler yapmam gerekiyor tecrübenizi aktarabilirsiniz sevinirim moralim çok bozuldu düzelmeyince ameliyat gibi bir durumda olabiliyormuş olanca keyfim moralim kaçtı yardım edin hanımlar