Aabbccc Kızlar 8 haftalık hamileyim ama bugün sabahtan beri sağ ve sol kasığım da ağrı var yürüyünce hareket edince kasıklarım ağrıyor acaba nedendir korkuyorum inşallah bir sorun olmaz😔
Meliss00 Aabbccc Canım bende şuan 9+4 haftalığım hamile kaldığımdan bu yana tek şikayetim kasık ağrısı doktorum normal diyor rahim büyümesinden kaynaklı olabiliyormuş kontrollerinde bebişte bir sorun yoksa korkmana gerek yok ben artık alıştım ağrılara 😮💨🙄
Aabbccc Meliss00 benim normalde ağrı hafif ağrı girip çıkıyordu ama bugün sabahtandir girmiş hiç çıkmıyor canım ya Çarşamba günü doktor kontrolüne gidecem zaten umarım sorun yoktur ya🙁
aslan1905_ Bende 8 haftalığım yürüdükçe kasık ağrım oluyor arada, Dinleniyorum hemen geçiyor. Öğrendiğimden beri karın ağrısı şikayetim var maalesef. Doktor normal dedi ☺️
Aabbccc aslan1905_ evet canım bende yürüdükçe ağrım oluyor bugün başladı bende korktum acaba kötü bir şey mi var diye canım Çarşamba günü Zaten gidecem doktoruma lekelenmeniz var mı peki😌
Meliss00 Aabbccc Şuan tam zamanını hatırlayamıyorum ama sanırım 5 6 hafta aralarında 2 3 günlük bir lekelenme olmuştu doktorumuz lekelenmenin renginin kırmızı olmadığı sürece korkulacak bir durum olmadığını söyledi o zamandan sonra şükür hiç olmadı 🙂
Aabbccc Meliss00 inşallah bir daha olmaz canım lekelenme ve kırmızı olmadığı sürece kasık ağrısı bence normal kabul ediliyordur
Ekincik Meliss00 merhaba. Lekelenmeniz nasıl oldu acaba. Uc gundur bende de kahverengi lekelenme oluyor
Superisi16 Canım bende 8 haftalık gebeyim çok normal uzunca bir süredir bende var ama doktorumuzda dediğine göre gayet normalmiş
Aabbccc Superisi16 inşallah canım normal olsunda korktum bende yürüyünce öyle oluyor yarın kontrolüm var zaten bakalım sorun yoktur inşallah
Meliss00 Ekincik Peçetede görünebilecek kadar azdı çok açık bir kahverengiydi doktorumuz pembe veya kahverengi lekelenmeden korkulacak birşey yok kırmızıysa hemen beni arayın ve acile gelin demişti 2 3 gün ara sıra lavaboya girdiğimde Peçetede fark ettim sadece sonrasında geçti kendiliğinden