Kızlar birkaç gündür başım ağrıyordu ara ara evde tansiyon aleti olmadığı için ölçemiyorduk ama hiç yüksek tansiyondan şüphelenmedim çünkü hep düşük tansiyonlu ilerliyordum bugün sağlık ocağında kontrolüm vardı ve 14 e 7 yüksek hamilelerde sınır diyoruz biz buna dedi yükselirse tehlikeli dedi yarında doktor randevum var gebelik zehirlenmesi vs şeyler okudum çok korkuyorum başına gelen varmı beni aydınlatır mısınız acaba