Hatice9202 Arkadaşlar merhaba bundan iki hafta önce falan test yaptım hamileyim inanmadım tekrar tekrar yaptım sonuç pozitifti ilk doktor kontrolüme henüz 1 hafta var tahmini 4/5 haftalık kadardır fakat aşırı şekilde bel ağrım var sizce bu ne kadar normaldir,başına gelen var mı?
Yasmnnn Benimde başlarda aşırı kasık ağrım vardı canım şimdi 13 haftalığım şimdi de bel ağrım başladı 🤷♀️
Tugcegulkarakoyun Benim ilk 6 hafta kasık ağrım ve bel ağrım geçmedi. Sıcak su torbası koydum bacaklarıma, uyurken ayaklarımın altına. Eşim beline masaj yaptı hep. Öyle geçirdim. Şimdi 17. haftadayız. Tekrar bel ağrılarım oluyor ara ara.