lena1234 bu biraz branşınızla alakalı bir durum. örneğin ben köy okulunda öğretmenim. sonuçta hastanedeki işlerin kaçta biteceği belli değil. bittikten sonra da köye çıkayım desen gün bitti. ama mesela branş öğretmeniyseniz, öğleden sonraki derslere girebilirsiniz isterseniz. ama müdür yok dediğinize göre siz de köydesiniz büyük ihtimalle. ben böyle günlerde önceden söyleyip iznimi aldım. bir sonraki gün ayakta tedavi formu mu ne bi şey doldurdum. gittiğim hastane, tarih filan yazıyorum. sonuçta sistemde belli bunlar ve senin beyanın esastır demişti müdürüm. İdari izne çeviriyor o da o günü. Rapor almaya gerek yok.