Adenala Cagla2323 Sarımsaklı et suyuna çorba yapın iyi geliyor bir de bal limon biraz zeytinyağı macun kıvamına getirip sabah akşam yiyip üzerine ılık su için bir de bol c vitamini geçmiş olsun 🌸🌸🌸
77Bebek35 Cagla2323 senı bılemem doktoruna danıs herkesjn hamılelıgj farklı tabı ama ben en basından bari ballı ıhlamur tuketıyorum hergun ıcmesemde haftada 5 6 kez aksamları demleyıp ıcıyorum doktorumda ıhlamur ıcebılırsın dedı zaten
bituhafanne Bir tatlı kaşığı bal, bir diş ezilmiş sarımsak ve yarım limonun suyunu karıştırıp içebilirsin. İki kez gribe yakalandım ve bu tarif sayesinde ilaç içmedim. Boğazını hep nemli tut, bol su iç. Geçmiş olsun🌸
Dusgezgincisi Cagla2323 kuzum trendyolda Alaçatı değirmeni sakız macunu var ondan bi dene bir çok insana çok iyi geliyormuş öksürüğe falan