Elyka Kızlar merhabalar Bugün çatı muayenesi oldum kanamam var ebe normal olduğunu söyledi ama bir pedi doldurursa kanama gel dedi. Yaşayan var mı biraz korktum açıkcası
Yeldan Elyka bende muayene oldum ama kanama vs yaşamadım. Herkesin hamileliği bedeni farklıdır. O yüzden bence endişe etmeyin. Şimdiden hayırlı doğumlar 😘