Kızlar bugün babaannem vefat etti de 2 saat köy yolunda arabayla geldik burda da çok ayakta kaldım hamileyim 15+6 olacak yarın ve bel ağrım o kadar şiddetli ki anlatamam bulduğum yerde oturuyorum uzanıyorum ama kalkınca yine aynı ağrı bir durum olmaz değil mi korkuyorum