Busramom07 Kızlar yaklaşık 3 saattir alt bölgemde baskı hissediyorum henüz düzene girmedi ama böyle sırttan başlayıp alt bölgemde biten ağrılar var 4 gündür öğlen evden cıkıyorum akşam iftara kadar yürüyorum acaba bişeyler başlamış mıdır çok yoruldum 🥺
BurcuY92 Busramom07 İki gün bende de öyleydi, çok ağrım oluyordu. 39+2ye kadar. 39+4 oldum bugün yalancı sancım bile olmadı 🤦
Busramom07 ygmrerdm teravihden sonra gidicem eşimi bekliyorum ya hastane psikolijiside çok kötü sancı olsa da evde cekmek istiyorum ama böyle değişik bir ağrı içerisindeym kararsız kaldım
Busramom07 BurcuY92 ne yapacağız bu nazlı çocuklarla ahhh bide bizm gelişimi iki hafta önden ama tık yokkkk ağırlık vermekten başka 😄
BurcuY92 Busramom07 benim de yarın kontrolüm var, bir de köydeyim hastane merkezde doğum yoksa boşu boşuna da gitmek istemiyorum kontrol dışında 🤣
BurcuY92 Busramom07 Hayırlısıyla, sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Benimkinin de iyice azaldı yarın ne diyecek bakalım doktor.
Busramom07 BurcuY92 bende muayene oldum eski doğumdan kalan slinme var dedi sadece 🥹ozaman bu kadar ağrıda nesii
BurcuY92 Busramom07 Kızımın adını Leyla diye karar vermesem kesin Nazlı koyardım. Bu ne nazmış ne niyazmış arkadaş bir de erkek bekler kız erken gelir derler 🤦 Halası yenge erken doğur koç burcu olmasın inatçı olur diyordu, çok haklıymış 🤣
BurcuY92 Busramom07 Yemek yaparken kırk kere oturuyorum ağrıdan sancıdan, bir de annem geldi o yardım ediyor çoğu şeyi o yapmasına rağmen böyleyim anlamadım ben de hiç :)
Busramom07 BurcuY92 bende hiç anlamadım her doğum farklı olur derler öyle bişey yaşıyoruz sanırım ellerm çok uyuşuyor benm tek sıkıntım o şuan
Aysegul1805 Busramom07 ben kendin geçtin eve sandım ondan şaşırdım sevindim ikincinin güzel çıkmasına
Busramom07 Aysegul1805 yani bi nevi kendi isteğimle geçtim 3 tane doğum vardı zaten ilgilenen yoktu imza ile çıktım