oznursertt 6haflık gebeyim 1 hafta önce lekelenmem pembe renk oldu hastaneye gittim doktor normal dedi Bugün iftar saati yine lekelenmem oldu kahverengi lekelenmem perşembe doktora rendevum var beklemeliyim gitmelimişim Şuan kanama yok
Mirhas33 oznursertt canım benimde 6+3 oldu kanamam oldu düşük yaptım zannettim o kadar fazlaydı doktor iğne ilaç verdi hemen . Perşembeyi bekleme derim iğne ilaç verir belki ha kötü bişey olucak diye bişey yok yerleşme lekelenmesi de olabilir ama perşembe geç
Frdcll_2859 oznursertt aynı şeyleri bugün bende yaşadım cnm 6+1 im bende bana da iğne ilaç verdi 1 hafta yatış dedi cnm kese göründü kesenin arkasında kanama var dedi kalp atışını da duyamadı takip edilecek dedi
fatma-03 Benimde olmuştu yani düşük olması için çok fazla kan gelmesi lazım demişti doktor biraz dikkat et yerleşme kanamasıda olabilir doktoruna söyle koruyucu ilaç iğne iste korur bebişini
nursultan00 Frdcll_2859 bende 6+2 Can’ım bugün ilk defa göründüm devlet hastanesine bana bebeği net göremedim dedi kesem ise bir hafta öndenmiş