tugba0090 bende 36. Haftada doğurdum arkadaşımın bebeği 37 haftalıkken 32 haftalıktı gelişimi geriydi sağlıkla dünyaya geldi. Gönlübü ferah tut küveze girerse üzülme evet bir kaybın olmuş ama güvendiğin bir yerde sonuçta doğumu gerçekleştireceksin. Rabbim kolaylıkla geçirmeni sağlasın canım