Kalphanem İnsanın içi rahat etmiyor normal olarak haklısınız böyle düşünmekte. :) Ben hamileliğinin ilk haftalarında 2 hafta doktora gitmeyince bebeğe bir şey oldu diye korkuyordum. :)) Yada bel yada kasık ağrım olmayınca korkuyordum. Alışmıştım ağrılara çünkü. :)) Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Çok pimpirikli olmayın hiçbir zaman. Akışına bırakın. Her şey yoluna giriyor zaten. :)