Bihterrr ben mesela 3cü kez hamileyim. 3 hamileliğin 3ündede ikili tarama testi vermedim. Doktor söyledi ama ben istemiyorum dedim. Çünki 11 12 hafta usgde hiç bir sorun yoktu gayet normaldi bebek. Yani boşuna para harcamak istemedim. Akraba evliliği değilse, kan değerleriniz evlenirken normal olmuşsa bence sorun olmuyor.