mommys1 Daha dün bunla ilgili eğitim izledim. Ucunu kese kese bıraktırıyorlar. Önce çoook küçük bir kesik atıyorlar. Sonra biraz daha biraz daha şeklinde kesilen alanı büyütüyorlar. En sonunda kendi meme ucu kalıyor kişinin ve bebek alışıyor. Tip noktası kesiğin düzgün, tırtıksız olması. Yoksa annenin canını yakabiliyor