Kızlar iyi akşamlar iç çamaşırımda su gibi ıslaklık fark ettim akıntı gibi değil yani direk bildiğiniz su ile ıslanmış gibi internetten baktığımda amniyotik keseden sızıntı olabilir gibi şeyler okudum korkuyorum başına böyle bir şey gelen var mı bu benim ikinci gebeliğim
ilk gebeliğim ikizdi 23 haftalıkken erken doğum yaptım ve kaybettim o zaman da doğum olmadan bir kaç gün önce iç Çamaşırımda böyle sürekli bir ıslaklık yaşıyordum yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum sizce bu ıslaklık neden olur şuanda da yine 23+2 haftamdayım