Kaderkya Doktor 29.haftada bebeğin aşagı indiğini söyledi bugün 30 haftalık olduk ve bacaklarımın arası çok ağrıyor bu haftalarda bebeğin aşagıya inip bacak agrısı çeken oldumu yada başka bişeydenmi kaynaklanıyor ? Yukarı çıkma ihtimali varmı ?
myonlychance Kaderkya bebeğin baş aşağı dönmesiyle kanala girmesi farklı şeyler canım ağrıların da büyük ihtimal baş aşağı döndüyse baskıdan ağırlıktan olabilir benimki de öyle oldu çünkü ağırlık baskı yapıyordu döndükten sonra
Kaderkya Hopyymom kaçıncı haftadan beri ? Gerekmedikçe kalkmasanız gerektiğini ilişki vs yasak derimi
Beyzabetulozkul Hopyymom benimde kaç aydır aşağıda ama bugün gittim 37+3 baş aşağı ama tam başı dönmemiş dedi yani hazırlıyorlarmış kendini yavaş yavaş
Gezenlady Bende bugun baş aşşagı döndügünü ögrendim,ödemim varmış idrar verdim protein kaçagı olabılırmıs,neysekı idrar negatıf cıktı,normal istemiyodum ama bilemiyorum ya korkuyorum dogurmaktan,inşallah açılmam olur kolay dogururum
Kaderkya myonlychance yani erken doğum olabilirmi demek ? Sürekli istirahatmi ettiniz peki ve yukarı çıktımı
myonlychance Kaderkya hayır erken doğum belirtisi değil erken doğum belirtisi olan durumlarda doktorunuz zaten size söylüyor onun haricinde yeri genişse rahatça baş aşağı dönüp geri düzelebiliyor kanala girmesi doğum belirtisi oluyor doğum zamanı giriyor kanala zaten onu da doktor size söylüyor bizim anlayacağımız bir durum değil