Kubra003 Haftamızdayız bugün kontrole gittik bebeğim başı baya aşağıda dedi kanala girmiş resmen 🤭yürüyüş yapma ağır kaldırma dedi. Bu durumu yaşayan var mı acaba varsa kaçıncı haftada doğurdunuz. Çok okuyan mu bilir çok gezen mi demişler bence çok gezen 😄 burdaki hanımların tecrübelerini dinlemek beni rahatlatıyor ☺️