Fatmayavz Allah’ın izni ile bir sıkıntınız yok inŞAllah gerçekten ağızı olan her konuda konuşuyor dualarım sizinle inŞAllah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın zamanında sağlıkla da büyütün 🤲🏻 Sizi öyle iyi anlıyorum ki ben normalden daha evhamlıyım neler neler söylüyorlar kafaya takmamak mümkün olmuyor ama iki üç olunca insan öğreniyor duymuyor böyle şeyler yüzünden kendimi strese sokuyorum bebeğin hareketleri değişiyor az hareket ediyor sonu hep acile gitmek oluyor bana o yüzden hiç düşünmeyin kafanıza takılan herşeyi en detaylı şekilde sorun doktorunuza tamamdır kulaklarınızı tıkayın hamilelik farklı bir dönem kimsenin ki kimseye benzemiyor o yüzden böyle hurafeler çıkıyor