Edos123 Kızlar bugün sanki regl ağrısı gibi karnım ağrıyor sürekli değil ama arada yokluyor yani sizde de oluyor mu bebeğim hareketli bir sorun yok ama adetin ilk günü gibi
pnar1108 Edos123 ben de bugün aynı şeyi yaşıyorum 35+5 iz biz de neden oluyor acaba doğuma mı hazırlanıyor vücut
OYKUmom Edos123 35+6 yım o ağrıları baskıyı aylardır hissediyorum 1 saat iyiysem 2.3 saat ağrılı hep ağrılara alıştım artık .Doktoruma göre normal üst tarafta göbek deliği kısımları tarafında olursa o zaman normal değil demişti
mucizem0111 Benimde baskı çok bel ağrısı kasık batması oluyor ama normal diyor doktor inşallah bayramda doğurmayız kızlar ya😂😂 doktorum 18 nisana sezeryan günü verdi benim (ilk çocukta sezeryandı) şuan 35+6 dayız
Edos123 mucizem0111 bende sezeryan istiyorum ilk bebeğim bayram haftasına gelicek diye korkuyorum çokta söyledim bilemedim 😀😀