Zynp-ela6 Kızlar 6 haftalık falan hamileyim ya boğazımda acayip bir balgam oluşuyor gitmiyor bir turlu oda istiğfar etmeme sebep oluyor sizde de varmı kafayı yicem :((( ayın 2 sinde randevum var doktora söyleyeceğim bakalım