EmiliAmirli Ovitrelle iğnesi yaptığımın 10. günü,hiç belirti yok.Sadece karnımın altında bazen hafif sancı oluyor. Dupahston tablet biteli 3 gün oldu.Zaten hamile kalmazsam adet olucam.Biraz üzgünüm