Arslan_ummu mavis123x ayyy inşallah canım benim 🥹 bende bel ağrısı kaşık ağrısı birde yorgunluk varda yorgunluk oruçtan mı ondan mı bilmiyorum
mavis123x bella_xx hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah canım benim rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲💕
mavis123x Arslan_ummu bende de kasık ağrısı giriyor ara ara sonra bi gidiyor bi geliyor gibi uzun süre olmuyor ama kesik kesik oluyor 🤦🏻♀️😂 sen hangi marka kullanmıştın aşkım testi erken gebelik mi kullandın normal test mi acaba
Tugbaherhin_6 Mommya merhaba adet olmadim defalwrca test yaptm ama olmadı negatif subat ayinda da 2 kez adet oldum 29 subatla 2 mart arasi bitti birdahada gelmedi hamilelik belirtileri var ama lütfen net bir yorum yaparmisiniz
Sevvalll42 mavis123x kaset testle öğrenmiştim ama erken gebelimtede çıkar tabiki idrarı döker dökmez kıpkırmızı çıkmıştı
mavis123x Kızlar test yaptım direk ilk 20 saniyede ikinci silik çıktı sonra başka test vardı onu da yaptım oda aynı şekilde çıktı ilk idrarla yaptım bi bakar mısınız teste ama resim ekleyemiyorum
Zuhalsebu mavis123x hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin baya da belirmiş maşallah
semrabgt mavis123x yaaa hayırlı olsun görmeden bi önceki yorumu yaptım . Bi hastanede beta hcg baktır bence şimdi ☺️