Benim adetim dokuzuncu gün gecikmesi adet söktürücü kullanıyorum henüz adet olamadım 3. Gün testim 0.178 di bugün(gecıkmenın 9. Günü) kan testi verdim test sonucum 6.23 çıktı kızlar doktor kontrol etmedi henüz sizce ne olabilir yükselme ihtimali varmıdır? Benım gibi olup yükselen arkadaslarım var mı