eminece93 Momybaby bende v8 var, 4 yil oldu alali ben bunu alirken v10 vardi zaten yani eski bir modeli almis olacaksınız bence v12 ile v15 arasinda bir secim yapmaniz daha mantikli olur
nununundunyasi Momybaby eğer bir tane Dyson modeli al deseler ve sınırsız limit verseler gene v12yi seçerdim aradığım bütün özellikler içinde 12nin altına kesinlikle düşme biraz fazla öde ama iyisi olsun
Mrv-Aksy Momybaby ben v12 kullanıyorum ve çok memnunum Kayınvalidemde 10 var şarjı benimkine göre daha hızlı bitiyor Görümcemde 15 var bana çok ağır geliyor Yani yine alsam 12 alırdım net 👍
isum Momybaby 12 kullanıcısı olarak, hafifliği aparatları harika, ve tuşu olması çok iyi, ama dediğim gibi en artı yönü hafifliği