7.haftadayım ve kahverengi leke gelmeye devam ediyor. Doktorum yerleşme lekelenmesidir diyerek üzerinde durmadı, herkese verilenin aksine bana progestan da vermedi ve bebeğimin sağlıklı olduğunu söyledi, kalp atışını da dinletti. Ne kadar sürer ne yapmam lazım bilmiyorum